لپ تاپ با چرخش ۳۶۰ درجه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قبل از معرفی لپ تاپ های هیبریدی یا لپ تاپ با چرخش ۳۶۰ درجه به توضیح اجمالی درباره آن می پردازیم.با توجه به سبک بودن وزن تبلت ها نسبت به لپ تاپ و راحتی حمل آن ها بسیاری از افراد ترجیح می دهند در مکان های بیرون تبلت را با خود حمل کنند اما از آن جایی که تبلت نمی تواند تمامی نیاز های مشتری را حمل کند بسیاری از افراد ناچار به حمل آن و تحمل سنگینی وزن آن هستند.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت لپ تاپ های هیبریدی این مشکل حل شده است.با لپ تاپ های هیبریدی شما می توانید ترکیبی از لپ تاپ و تبلت را دراختیار داشته باشید .اگر به دنبال لپ تاپ با چرخش ۳۶۰درجه هستید حتما به مجموعه دوراندیش از برترین های فروش لپ تاپ در اصفهان سر بزنید.

لپ تاپ های هیبریدی یا لپ تاپ با چرخش ۳۶۰ درجه  قابلیت جدا شدن دارند و می توان با چرخش ۳۶۰درجه صفحه نمایش را از صفحه کلید جدا کرد و لپ تاپ  را به یک تبلت تبدیل نمود.

معرفی لپ تاپ های هیبریدی سال ۲۰۱۷

لپ تاپ با چرخش ۳۶۰ درجه یا لپ‌تاپ‌های هیبریدی  لپ تاپ هایی سبک هستند که همان طور که قبلا گفته شد می توان آن ها را به تبلت تبدیل نمود. درادامه چند مورد از لپ تاپ های هیبریدی را معرفی می کنیم:

 Lenovo Yoga 920

لپ تاپ ۱۳٫۵ اینچی lenovo yoga 920 از نمایشگر لمسی برخوردار است و قابلیت چرخش نمایشگر هم دارد.پردازنده این محصول نسل هشتم پردازنده های corei 7است.  ۱۶ گیگا بایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی دارد . از معایب این محصول می توان به صفحه کلید ظریف آن اشاره کرد که در مقابل حسن های آن می توان از ان چشم پوشی کرد.

 

Acer Spin 1

لپ تاپ ۱۱٫۶ اینچی Acer spin 1 با پردازنده پنتیوم از جمله لپ تاپ های هیبریدی است .این لپ تاپ چهار گیگا بایت حافظه رم و ۵۰۰ گیگا بایت حافظه خارجی دارد. این محصول را نمی توان برای پردازش سنگین و کارایی بالا استفاده کردو مناسب کارهای معمولی نظیر وب گردی و… می باشد .این لپ تاپ دارای صفحه نمایش با کیفیت است و از معایب آن می توان به عمر متوسط باتری آن اشاره کرد.

 

 Splurge: Microsoft Surface Book 2

پردازند این محصول core i7 است و این محصول علاوه بر ۱۶ گیگابایت رم دارای حافظه SSD نیز می باشد.کارت گرافیک این محصول NVIDIA GTX 1050 با شش گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی است.

 Microsoft Surface Pro

لپ تاپ هیبریدی ۱۲٫۳ اینچی  Microsoft Surface Pro از پردازنده ی Core i7 بهره می برد و عمر باتری آن به نسبت خوب است به گونه ای که نسبت به مدل های قبلی ۱٫۵ ساعت افزایش یافته و می تواند تا ۱۳٫۵ ساعت کارایی داشته باشد . متاسفانه این لپ تاپ پورت USB-Cندارد واین مساله را می توان از معایب آن برشمرد.

 

 

 

ASUS-UX360CA i5 8 512 INT

مدل ASUS-UX360CA i5 8 512 INT یکی از مدل‌های زیبایی است که شاید بتواند رقیب مک‌بوک‌پروهای اپل باشد. پردازنده‌ی مرکزی این دستگاه (اینتل Core i5 7Y54)، فرکانس پایه ۱.۲ گیگاهرتز دارد که در مواقع لزوم و با توجه به حجم کار اجرایی، تا ۳.۲ گیگاهرتز نیز می‌رسد.  حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت از نوع DDR3 و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوعSSD ، باعث می‌شود سرعت عمل این دستگاه خوب باشد و بتوانید فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را بدون مشکل تماشا کنید.باتری این دستگاه تا ۵ ساعت شارژدهی دارد که به نظر می‌رسد برای کاربران زمان قابل قبولی است. نسخه‌ی اورجینال ویندوز ۱۰ روی لپ‌تاپ مدل «ZenBook Flip UX360CA-A» به صورت پیش‌فرض نصب شده است که یک مزیت به حساب می‌آید. درانتها باید گفت این لپ‌تاپ، یک لپ‌تاپ باریک، سبک، پرامکانات و توانمند است که مشتریان خود را راضی نگه می‌دارد.

فروش لپ تاپ در اصفهان

Lenovo Yoga 720 i7 8550U 16 512SSD INT Touch FHD

لپ تاپ Lenovo Yoga 720 i7 8550U 16 512SSD INT Touch FHD یکی دیگر از مدل های لپ تاپ با چرخش ۳۶۰ درجه است وبرای انجام کارهای ساده و هرروزه تا کارهای حرفه‌ای و سنگین مناسب است؛ منظورمان از کارهای سبک آن دست از کارهایی است که هنگام استفاده‌ی جدی یا نیمه‌جدی با یک کامپیوتر انجام می‌شود و کارهای حرفه‌ای، کار با نرم‌افزارهای سنگین‌تر مثل ادیت عکس و فیلم، مدلسازی، نقشه‌کشی و بازی‌های کامپیوتری است. اگر می‌خواهید لپ‌تاپی بخرید که در تهیه و ویرایش اسناد اداری به کارتان بیاید، هنگام وب‌گردی آخ نگوید، بتواند فیلم‌ها را با کیفیت خوب نمایش دهد و درعین‌حال، برنامه‌های جدید و خاص را اجرا کند، می‌توانید روی این محصول حساب باز کنید. البته باید به علاقه‌مندان سینما و کسانی که برای دنبال‌کردن جدی‌تر سینما به فکر خرید یک لپ‌تاپ جدید هستند، با جرئت بیشتری این لپ‌تاپ را توصیه کرد.

فروش لپ تاپ در اصفهان

جمع بندی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شدن سیستم اداری نیاز به لپ تاپ و حمل به نقاط مختلف بیشتر از پیش احساس می شود .لپ تاپ با چرخش ۳۶۰درجه امروزه پاسخ گوی این نیاز مشتریان می باشد.اگر تمایل به خرید لپ تاپ با چرخش ۳۶۰درجه دارید کافی است به مجموعه دوراندیش واقع در پاساژ طالقانی سر بزنید .

 

منبع: دوراندیش





:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahtab
ت : چهار شنبه 22 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی